جزئیات مقاله
طراحی اپلیکیشن اندروید، ios و ویندوزفون در کاشان
8880
0

طراحی اپلیکیشن اندروید، ios و ویندوزفون در کاشان

  • یکشنبه 3 آذر 1398
  • ()
  • 2رأی

امروزه همه می دانیم که دستگاه های هوشمند مثل موبایل و تبلت بسیار زیاد استفاده می شوند . تعداد کاربران موبایلی (گوشی هوشمند ) بیش از کامپیوتر های شخصی شده است  . امروزه آمار کاربران که با موبایل به اینترنت متصل اند بیش از بقیه ی گروه هاست .

اینکه خود را همراه تکنولوژی روز کنیم یک ضرورت مهم برای کسب و کارمان است . طراحی یک اپلیکیشن موبایل متناسب با کسب و کارمان نقش مهمی در ایجاد برندینگ و پیشی گرفتن از رقبای تجاریمان دارد. از طریق این اپلیکیشن ها می توانید با مشتری هایتان تعامل بهتری برقرار کنید .در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد. و اما اگر در کاشان زندگی می کنید باید بدانید که شرکت آرشا پرداز با بررسی اهداف، بودجه، مخاطب هدف و خدماتی که ارائه می‌دهید، بهترین اپلیکیشن موبایل را برای شما طراحی و اجرا می‌کند.  شرکت آرشا پرداز در زمینه ی طراحی اپلیکیشن اندروید و ios   فعالیت دارد. همچنین می توانید این مقاله را در این زمینه مطالعه کنید .

اپلیکیشن چیست؟ و انواع اپلیکیشن کدام است؟

به نرم افزارهایی که برای موبایل طراحی و ساخته می شود اپلیکیشن یا App  می گویند که کاربر توسط آنها می تواند به فعالیت مورد علاقه اش بپردازد یا نیازش را برطرف کند . مثلا اپلیکیشن اسنپ که می توان با آن تاکسی درخواست کرد و راحت به مقصد رسید . انواع اپلیکیشن از نظر کاربرد مثله : ارتباطی ، مذهبی ، کتابی ، آموزشی ، آب و هوا ، سفر و ...می باشد .

انواع اپلیکیشن از نظر برنامه نویسی

  • اپلیکیشن های HTML5

بر اساس تکنولوژی های وب نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و css  ... بوده و قابل تبدیل به پلت فرم های دیگر است.

  • اپلیکیشن های محلی

طراحی اپلیکیشن ios  و اندروید که براساس یک پلتفرم خاص طراحی می شوند مثلا Xcode   objective_c برای ios  و جاوا و ایکلیپس برای اندرید .

  • اپلیکیشن های ترکیبی

ترکیبی از هر دو نوع هستند .

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios  دلخواهتان می تواند شما را خیلی سریع به اهداف تجاری تان نزدیک کند . و باعث شود کسانی که با محصولات شما آشنا می شوند بیش از پیش باشند . شرکت آرشاپرداز در هر دوزمینه ی اندروید و ios  این خدمت را برایتان انجام می دهد برای این کار می توانید به سایت www.arshapardaz.ir  مراجعه کنید .

 

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

  • توسعه ی برند تجاری شما
  • افزایش ارتباط با مشتری ها
  • معرفی محصولات و کالا ها ی جدید از طریق اپلیکیشن
  • باعث می شود یک گام جلوتر از رقبا باشیم
  • همیشه و همه جا قابل دسترسی بودن. و به مشتری هایمان نزدیک تر از قبل باشیم
  • رونق فروش و کسب در آمد و ....

تفاوت های اندروید و ios و انتشارشان

شاید الان خواسته باشید یک اپلیکیشن  طراحی کنید اما ندارید از بین اندروید و ios  کدام برای شما مناسب تر است .

مختصرا در اینجا این تفاوت را توضیح می دهیم . برنامه ی اندروید با زبان های سطح بالاتری نوشته می شود و اگر برنامه نویسی بدانید یعنی زبان نوشتنش روان تر از زبان سطح پایین تر است . در حالی که زبان نوشتن آی او اس(ios) سخت تر است و این باعث می شود هزینه ی طراحی برای اپلیکیشن های ios  بیشتر باشد . از طرفی امنیت برنامه ها ی   ios    بالاتر هستند و امکان هک و دست کاری در آنها کمتر است . بعد از ساخت اپلیکیشن مساله ی قرار دادن آنها در فروشگاه های مربوط به آنهاست . برنامه های مربوط به اندروید در گوگل پلی قرار می گیرند در حالی که  برنامه های مربوط به ios  در اپ استور .

در حال حضر کمپانی اپل برای اجازه انتشار برنامه در اپ استور قوانین محدود کننده ی متعددی در نظر گرفته است که امکان انتشار برنامه در اپ استور را بسیار کم کرده است . 

اما برای انتشلر برنامه در گوگل پلی با همچین محدودیت هایی مواجه نیستیم . چه برنامه رایگان باشد چه پولی برای انتشارش در گوگل پلی یا اپ استور  نیاز به آیدی و اکانت دولوپر داریم  که هزینه بر هستند اما  باعث می شود شما بتوانید این برنامه را در اپ استور ها بگذارید تا دسترسی همه به آن میسر شود.

در حال حاضر مارکت های داخلی هم برای اندروید و هم برای اپل و جود دارد همانند " بازار " یا کافه بازار که مختص برنامه های  اندروید است  .ساخت اکانت در آن رایگان است و شما می توانید برنامه های خود را در آن قرار دهید .

برای ios  مارکت های داخلی مثل سیب اپ و سیبچه و ... موجودند که مخصوص کاربران ایرانی هستند و محدودیت های اپل استور را ندارند و می توان در آنها به انتشار برنامه پرداخت.

نتیجه

اگر شما صاحب یک کسب و کارید و برای پیشرفت اش قصد ساخت اپلیکیشن را دارید با این مقاله اندکی با نحوه ی کار هر کدام آشنا شدید . معمولا شما برای این کار یک بودجه ی مشخص و یک هدف مشخص دارید معمولا شرکتی که برای طراحی اپلیکیشن اندروید و یا ios انتخاب می کنید به شما مشورت های لازم را می دهد . یکی از این شرکت ها در کاشان آرشاپرداز است که کارشناسانش برای شما این امکان را فراهم کرده اند .

اپلیکیشن های طراحی شده توسط شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز:

اپلیکیشن های اندروید:

اپلیکیشن اندروید کاشان تخفیف، اپلیکیشن اندروید شرکت هیلتی، اصفهان من، صندوقچه(اجاره)، رزگلاب، شهاب نور، همایش راز موفقیت، نرم افزار اندروید شرکت فرش عالی مقام، رنگین کمان

اپلیکیشن ios شرکت هیلتی قابل مشاهده در وب سایت اناردونی.

اپلیکیشن ویندوزفون چارخونه.

جزئیات بیشتر در مورد این اپلیکیشن ها را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
  • طراحی اپلیکیشن اندروید در کاشان
  • طراحی اپلیکیشن اندروید
  • طراحی اپلیکیشن ios در کاشان
  • طراحی اپلیکیشن ios
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در کاشان
  • طراحی اپلیکیشن ویندوزفون
  • طراحی اپلیکیشن ویندوزفون در کاشان
  • طراحی اپلیکیشن کاشان
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه