جزئیات مقاله
تاثیر ویروس کرونا بر فروش و کسب و کارها و افزایش استفاده از فروشگاه های اینترنتی
5174
0

تاثیر ویروس کرونا بر فروش و کسب و کارها و افزایش استفاده از فروشگاه های اینترنتی

  • سه شنبه 19 فروردین 1399
  • ()
  • 3رأی

تاثیر کرونا بر کسب و کارها:

هر ساله  نزدیک به عید نوروز بسیاری از کسب و کارها فروش بسیاری داشتند و عمده درآمد خود را در یکی دو ماه بهمن و اسفند و حتی فروردین به دست می آوردند اما با ورود ویروس کرونا تقریبا میتوان گفت کسب و کار آنها معلق مانده و هیچ درآمدی به دست نیاوردند.

احتمالا شما نیز یکی از افرادی باشید که کسب و کار شما  دچار رکود شده باشد. این وضعیت هر زمانی ممکن است برای شما مجددا تکرار شود و از طرفی رقیبان شما بیکار ننشسته و در حال قدرتمند کردن خود هستند اگر همین گونه ادامه دهید  پس از پایان کرونا شاید درصد زیادی از مشتریان خود را از دست بدهید. چرا که مشتریان درصورتی به طور ثابت از یک مکان خرید انجام میدهند که ابتدا به صورت ثابت و همیشگی خدمات ارائه دهد و پشتیبان مشتریان خود باشد وهمچنین کالا یا خدماتی خوب و باکیفیت ارائه دهد.

تاثیر کرونا بر رکود کسب و کارها

راه حل نجات کسب و کار:

اکنون آگاهی شما از وضعیت بیشتر شده است پس باید به فکر چاره باشید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما میتوانید با دریافت یک مشاوره در حوزه ی کسب و کار خود با افراد خبره، راه رهایی از رکود را پیدا کنید. برای دریافت مشاوره کسب و کار و بازاریابی و افزایش فروش میتوانید با ما در ارتباط باشید.  برای دریافت مشاوره فروش و بازاریابی کسب و کارتان میتوانید با شماره ی 09013611515  تماس بگیرید.

 راه های زیادی برای توسعه ی کسب و کار وجود دارد اما شما باید راه حل مربوط به کسب و کار خود را پیدا کنید و لزوما راه حل های دیگران شاید برای شما جواب ندهد و این مورد موجب شکست شما ، عدم ریسک پذیری و هدر رفت هزینه و زمان برای شما شود.

باتوجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و حضور حداکثری افراد در فضای مجازی راه حلی که بسیاری از افراد به آن روی می آورند حضور و فعالیت از طریق همین فضای مجازی است. ساختن یک اکانت و کانال در شبکه های اجتماعی و پیدا کردن مشتریان  و افراد مرتبط با کسب و کار و ارتباط با آنها(دیجیتال مارکتینگ)، یکی از ساده ترین راه حل هاست که البته نتیجه گیری و گرفتن بازخورد از این طریق نیازمند دانستن یک سری اصول و رعایت آنهاست.

تحویل کالا درب منزل- فروشگاه اینترنتی

یکی از راه حل های ساده ی دیگر برای افزایش مشتری و ارتقای کسب و کار ارسال و تحویل کالا یا خدمات درب منزل و مکان است. مسلما این کار نیازمند آن است که مشتریان بتوانند نیاز های خود را به اطلاع شما برسانند.پس لازم است که بستر این ارتباط را فراهم کنید. هرچند از طریق یک شماره تماس ساده ، از طریق وب سایت، از طریق پیام و... .

 

تاثیر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در افزایش فروش:

گفتیم وب سایت! طراحی وب سایت برای خود عالمی دارد و میتواند کسب وکار شما را به قول معروف از این رو به آن رو کند. اما چرا؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی به دلیل هزینه های راه اندازی و پشتیبانی و به دنبال آن تبلیغات سبب میشود بسیاری نگاه منفی به آنها داشته باشند و بگویند چه لزومی دارد سرمایه ی خود را برای کاری هدر دهیم که معلوم نیست نتیجه داشته باشد اما طبق معمول عده ای هم هستند که آینده نگری و دیدی باز به این موضوع دارند.

بیاید با ساده ترین مثال شروع کنیم:

 زمان حال را در نظر بگیرید با ورود ویروس کرونا به کشور، به توصیه ی وزارت بهداشت همه ی افراد برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان تمایل دارند در خانه مانده و در مکان های شلوغ یا پر رفت و آمد حضور پیدا نکنند بنابراین به سراغ کسب و کارهایی میروند که کالا یا خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه دهد.به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی در زمان شیوع کرونا معروف شده و توانستند سود خوبی به جیب بزنند.

گذشته از وضعیت موجود که موقتی است ممکن است زمان های بسیاری وجود داشته باشد که افراد امکان حضور در محل و اعلام نیاز نداشته باشند و بخواهند از طریق اینترنت و با سرعت بیشتر نیاز خود را رفع کنند به همین دلیل است که طراحی فروشگاه های اینترنتی بسیار اهمیت دارد.

همه ی ما میدانیم که تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات هر روز در حال پیشرفت است و یکی از هدف های آن، آسان سازی کارها و افزایش راحتی و رفاه افراد جامعه است. بنابراین تکنولوژی هر روز پیشرفت میکند و ما ناخودآگاه زندگی خود را با آن وفق میدهیم و در هر صورت خواسته یا ناخواسته، از روی اجبار یا تمایل، این تکنولوژی است که وارد زندگی ما میشود تا موجب رشد ما و خودش شود.

طراحی وب سایت در کاشان

همه ی ما میدانیم که انسان ها به دنبال راحتی هستند پس هیچ وقت تکنولوژی را کنار نمیزنند و حتی اگر سخت هم باشد به آن عادت میکنند و پس از مدتی یکی از نیازهای آنها میشود که بدون آن نمیتوانند زندگی کنند!

 خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین اینترنتی

در زندگی امروز که دغدغه های زیادی برای افراد وجود دارد، این طرف و آن طرف رفتن برای خریدن مایحتاج زندگی از لوازم خوراکی و مواد غذایی گرفته تا لوازم خانگی و خرید فرش و ...   با وجود ترافیک زیاد و شلوغی خیابان ها وقت زیادی را از افراد میگیرد اگر هوا آلوده باشد که دیگر تمایلی برای بیرون رفتن وجود ندارد! به هرحال عدم مراجعه حضوری به مراکز خرید و ارائه دهنده ی خدمات و استفاده از فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های خدماتی آنلاین موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ، کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا میشود و ما میتوانیم این زمان را به کارهای مهمتر اختصاص دهیم.

افرادی که دید مثبتی به طراحی فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های ارائه خدمات آنلاین دارند میدانند که این کار چقدر میتوند برای آنها سود داشته باشد چرا که دیگر محدود به  یک منطقه ی جغرافیایی نیستند و حتی میتوانند به جهان معرفی شوند.

آنها میتوانند با راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی آمار و بازخوردهای بهتری از خرید مشتریان و نیاز و درخواست های آنها داشته باشند و بتوانند  فروش و ارائه خدمات خود را در همان جهت هدایت کنند و باز سود بیشتری را به دست اورند و هزینه های راه اندازی  فروشگاه اینترنتی یا وب سایت آنلاین را در مدت کوتاهی جبران کنند.دستیابی به آمار و ارقام خرید از فروشگاه های اینترنتی بسیار آسان تر از فروشگاه های محلی است چرا که  اطلاعات به صورت آماده وجود دارد و سیستم امار دهی آماده است و تنها با یک کلیک میتوانیم به همه ی نتایج دست پیدا کنیم.

ذکر تک تک مزایای طراحی سایت خارج از بحث و محدوده ی این مقاله است برای مطالعه ی مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی به مقاله ی تاثیر سایت بر افزایش فروش مراجعه کنید و سایر مقالات را از اینجا بخوانید.

همان طور که گفتیم قبل از طراحی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی لازم است با یک مشاور آگاه در حوزه ی کسب و کار خود مشورت کنیم تا بتوانیم نتیجه ی خوبی از اقدامات خود بگیریم.

بسیاری از مشتریان شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز توانستند در حوزه های مختلف با طراحی وب سایت در کاشان زمینه را برای ارتقای کسب و کار و جلوگیری از رکود آن فراهم کند.

طراحی وب سایت نمایشگاهی در کاشان یا طراحی وب سایت فروشگاهی  در کاشان با قالب آماده یا قالب تخصصی یکی از اقدامات این شرکت هاست.

طراحی سایت فرش در کاشان برای بسیاری از مشتریان مفید واقع شده و آنها حتی با وجود ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه ها و نمایشگاه ها توانستند  ثبت سفارش و یا خرید فرش کاشان را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس و یا فروشگاه اینترنتی فرش کاشان و فروشگاه اینترنتی فرش قسطی فینو توانستند با سئوسازی به رتبه های اول گوگل برسند و در ایام اخر سال و نزدیک به عید نوروز فروش فرش خود را بالا ببرند.

وب سایت نمایشگاهی شرکت سجاده نقش کاشان، فرش عقیق، فرش شاهکار درین و فرش لیلی توانستند محصولات خود را به نمایش گذاشته و ثبت سفارش داشته باشند.

فروشگاه لوازم خانگی رنگین کمان با طراحی سایت فروشگاهی در کاشان و سئوسازی و افزایش رتبه ی گوگل سایت  توانست ثبت سفارش داشته و جهیزیه بفروشد.

استاد علی اقبال با طراحی سایت نت به نت توانست با تهیه ی ویدیو های آموزشی و فروش آن ها در فروشگاه اینترنتی نت به نت  به بیش از 4000 کاربر ثبت نامی تار، سه تار و... آموزش دهد و مهمان لحظات شاد خانواده های ایرانی باشد.

اینها تنها تعدادی از مشتریان ما بودند که توانستند با داشتن آینده نگری و دیدی باز کسب و کار خود را توسعه داده و قبل از شروع ویروس کرونا کسب و کار خود را پیش آمدهای ناگهانی حفظکنند و موجب رشد آن شوند.

شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز با بیش از 5 سال فعالیت در حوزه ی طراحی وب سایت در کاشان و با انجام خدمات متنوع از جمله سئو سازی، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره ی کسب و کار و بازاریابی ، طراحی گرفیکی و ... با انجام خدمات متنوع در کنار  شماست  تا شما محدودیتی برای ارتقا و رشد کسب و کار خود نداشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آرشاپرداز مراجعه و یا با ما تماس بگیرید. 09130809181 ,09013611515

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
  • طراحی سایت کاشان
  • طراحی وب سایت کاشان
  • طراحی سایت در کاشان
  • سئوسازی سایت
  • افزایش رتبه گوگل سایت
  • دیجیتال مارکتینگ کاشان
  • سئوسازی سایت کاشان
  • طراحی اپلیکیشن در کاشان
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و iosدر کاشان
  • انتشار اپلیکیشن ios در کاشان
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه