اندروید
10 نکته طلایی افزایش سرعت گوشی های اندروید

10 نکته طلایی افزایش سرعت گوشی های اندروید

آرشا پرداز– سرعت گوشی های اندرویدی بنا به دلایل مختلف ممکن است افت کند. در این مطلب 10 راهکار مهم برای افزایش سرعت گوشی ارائه شده است. همراه ما باشید.

نگران کند بودن گوشی اندرویدی خود نباشید. دستگاه شما خواه از زمان خرید کند بوده و یا به مرور زمان کند شده باشد، با رعایت برخی نکات می تواند مثل گذشته عمل کند. در ادامه راهنمای کامل افزایش سرعت گوشی در اختیار شما قرار می گیرد.

چگونه دسترسی نرم افزارها را در اندروید محدود کنیم؟؟؟

چگونه دسترسی نرم افزارها را در اندروید محدود کنیم؟؟؟

اخیرا، موضوع مربوط به دسترسی برنامه‌ها در اندروید سروصدای زیادی ایجاد کرده است و بسیاری از کاربران از سطح دسترسی بسیاری از اپلیکیشن‌ها رضایت ندارند. گوگل با عرضه اندروید 6.0 مارشمالو کنترل دسترسی برنامه‌ها را امکان‌پذیر کرد. با توجه به افزایش خطرات و نگرانی‌های امنیتی مربوط به این موضوع، حالا بیش از هر زمان دیگری باید از این امکاناتی که سیستم‌عامل اندروید در اختیار کاربران گذاشته، بهره ببریم.

نرم افزارهای شبیه ساز اندروید

نرم افزارهای شبیه ساز اندروید

امولاتورها یا برنامه‌های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر، ابزارهایی هستند که سیستم عامل اندروید و فضای کاربری آن را بر روی کامپیوتر و یا لپ‌ تاپ شبیه سازی می‌کنند. دلایل زیادی وجود دارد برای این که یک کاربر بخواهد فضای اندروید را به ویندوز و یا مک بیاورد.

افزایش درآمد و  تجارت از طریق اپلیکیشن موبایل

افزایش درآمد و تجارت از طریق اپلیکیشن موبایل

چگونه کسب‌وکار خود را بهبود ببخشم؟چرا اپلیکیشن موبایل را انتخاب کنم؟بهترین و پربازده ترین راه برای افزایش درامد از طریق اپلیکیشن موبایل چیست؟برای ساخت و توسعه ی اپلیکیشن چه شرکتی را انتخاب کنم؟پاسخ به این سولات و مشاوره با ما تصمیم با شما.

گروه های مقالات